Στο εργαστήριο της Τεχνολογίας, μέσα στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος και συγκεκριμένα της κατανόησης της έννοιας της Τεχνολογίας, οι μαθητές έγιναν για μια μέρα τεχνολόγοι μιας άλλης εποχής, με τη βοήθεια και την πολύτιμη καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κ. Κ. Χαβατζανίδου.

Σε προηγούμενο μάθημα οι μαθητές της Α’ τάξης συζήτησαν την έννοια της τεχνολογίας, έδωσαν παραδείγματα από την καθημερινή ζωή τους, αποτύπωσαν τις επιπτώσεις της, καθώς και εντόπισαν περιπτώσεις λανθασμένης χρήσης της.

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο οι μαθητές, ως τεχνολόγοι μιας προηγούμενης εποχής, δημιούργησαν μια κατασκευή η οποία θεωρείται τεχνολογικό δημιούργημα αλλά δεν συνδέεται με το παρόν. Ο σκοπός του μαθήματος ήταν να κατανοήσουν ότι η τεχνολογία δεν είναι συνυφασμένη απαραίτητα με τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, αλλά εμφανίστηκε από τότε που υπάρχει και ο άνθρωπος, με στόχο να επιλύσει πρακτικά προβλήματά του.
Μέσα από το παιχνίδι και την κατασκευή οι μαθητές διασκέδασαν, δημιούργησαν, αλλά ταυτόχρονα διδάχθηκαν βιωματικά και διόρθωσαν εσφαλμένες αντιλήψεις. Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν τέτοια που συνέβαλε καθοριστικά στην ολοκλήρωση του έργου τους.

Μετάβαση στο περιεχόμενο